Turunduskampaania toetus, kiire info edastus

  • Kampaaniate järeltoetus aitab suurendada nende kasutegurit.
  • Kiire tagasiside klientidelt annab võimaluse uusi kampaaniad korraldada oluliselt edukamalt.
  • Mistahes sõnumi kiire ja vahetu edastamine õigele isikule.

Korraldades tasuta seminare, saates kliendibaasidele erinevat infomaterjali või tehes mõnda muud turunduskampaaniat, ootame ja vajame kiiret tagasisidet, ootame kinnitust tehtud töö mõttekusele või tahame lõpuni mõista iga kulutatud euro kasutegurit. Telefon kiire ja personaalse sidevahendina võimaldab seda suurepäraselt. Helistame üle kõik kutsed saanud kliendid, e-kirja postituses osalenud ettevõtted, kliendilehe saanud ettevõtted, jne ning tuvastame olukorra, edastame vajaliku info ning küsime vajadusel olulised kontrollküsimused. Vajadusel saadame uuesti ka e-kirju või edastame infot muul moel.

Hinnakujunduse esialgseks aluseks pea kõikidel juhtudel on telefonimüüja ühe töötunni tasu, milleks on reeglina 13 eurot (+20%). Reeglina alustame tegevust testtööga, mille käigus peab klient arvestama kulu tunnitasu arvestuses. Testi eesmärk on tuvastada kliendibaasi reageering ning eelkõige tulemuseks kulutatav aeg ja kulu rahas (ehk kulu per tulemus). Testi mahuks on sõltuvalt töö keerukusest 7 – 21 töötundi. Testi tulemused analüüsime koostöös kliendiga ning viime sisse muudatused, mille vajalikkusele testtöö viitas. Testi tulemus annab meile võimaluse planeerida ja reguleerida helistamise kulgu ja ajakava. Testi lõppedes saame teada ka tegeliku kulu per oodatud tulemus, mis annab meile võimaluse jätkata ka nn „tükitasu“ alusel. Mingeid muid tasusid kuludele reeglina ei lisandu.

Võta meiega ühendust:

 

 

+372 6191375

Vastame sulle tööpäeva jooksul

Javascript is required to view this map.