„Kontaktikäsitlust on tegelikult küsitud meilt juba ammu, kuid koroonaepideemia valguses tõusis klientide vajadus sellise teenuse järele eriti esile. Nii tegimegi eelmisel aastal strateegilise otsuse siseneda kontaktikäsitluse ärivaldkonda,” selgitab Mölder. „See on mõeldud eeskätt ettevõtetele, kellel on palju jaekliente ning kellel seoses oma toodete või teenuste müügiga kasvab kontaktide hulk jõudsalt ning tuleb ette nii kiireid lahendusi nõudvaid küsimusi kui ka pretensioone.”
Ta lisab, et igal ettevõttel on loomulikult võimalik luua endale oma klienditeeninduse osakond, kuhu on palgatud inimesed igapäevaselt telefonile vastama ning inimestele informatsiooni jagama. „Ent lihtsam oleks ju, kui ei peaks neid inimesi palkama ja saaks kogu teenuse sisse osta – see annab ettevõttele suurema paindlikkuse ning muretuse töötajate leidmise ja hoidmise osas. Teenuse sisseost aitab lahendada ka protsesside mahtude juhtimist, näiteks kollektiivpuhkuse ajal on see kõver tõenäoliselt allapoolte, aga kampaania ajal vajatakse rohkem klienditeenindajaid.”
Igapäevane telefonitöö ja klientide murede kuulamine võib Möldri sõnul olla ka väga frusteeriv inimesele, kes ei ole vastavat koolitust saanud. Professionaalsete telefonitöötajatele on see aga igapäevatöö ning nende rahulikkus ning otsusekindlus mõjub kindlasti ka klientidele positiivsemalt.
Uue teenuse pakkumine tähendas Müügimeistrite jaoks täiesti värske üksuse loomist, sest sisse- ja väljahelistamise teenused on erinevad ning isegi veidi vastuolulised valdkonnad. Ühed on Möldri hinnangul pigem agressiivsed müügiinimesed, teised aga empaatiavõimelised klienditeenindajad, kes peavad oma klientide äri tundma läbi ja lõhki. Samas nõuavad mõlemad ärivaldkonnad tervet hulka tublisid klienditeenindajad, kellel peab olema oskust juhtida väga detailirohkeid protsesse ja tulla toime eriolukordades.
Esimeste kontaktikäsitluse teenuse tellinud ettevõtetega on Müügimeistritel juba leping sõlmitud ning töö käib. Tänu oma 25-aastasele tegevusajale on firma juhtkonnal palju kogemusi värvata ning koolitada parimaid töötajaid, kes aitavad klientidelt võtta ära ühe mahuka töö. Müügimeistrite kliendid asuvad Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes, aga projekte on läbi viidud ka kaugemal. Koostööd on tehtud põhimõtteliselt kõigi valdkondade esindajatega alates finants- ja kindlustusfirmadest, toidulisandite tootjatest ja perioodika- ja trükisteettevõtetest kuni automüüjate ning kinnisvarahooldajateni.
25 aasta jooksul on edukalt korraldatud tuhandeid projekte ning igapäevaselt teevad Müügimeistrite inimesed umbes 20 000 müügikõne. Täpne sihtgrupi valik ja personaalne suhtlemine loob parima kliendikontakti ning seetõttu ongi telemarketing kõige tulemuslikuim müügiviis. Kiire tagasiside annab võimaluse koheselt reageerida ning teha muudatusi müügistrateegias, hinnakujunduses või muus.
1996. aastal asutatud Müügimeistrite AS suurim telemarketingiettevõte nii Eestis kui ka Lätis. Ettevõtte 2020. aasta käive oli 2,8 miljonit eurot, mis on 18% rohkem kui aastal 2019. Eestis opereeritakse 14 müügikontori ning enam kui 200 tubli telefonitöötajaga. Lisaks Läti tütarfirmale on Müügimeistritel koostööpartner Leedus, mis võimaldab ettevõttel edukalt korraldada oma klientidele kampaaniaid korraga kõigi kolme Balti riigi turgu haarates.
Müügimeistrid ei leiuta jalgratast, vaid nende seljataga on aastakümnete pikkuse telefonimüügikogemusega Soome suurim telemarketingiettevõte Suoramarkkinointi Mega OY ning meediakontsern Alma Media.