Kui 2021. aastal oli meie käive 3,06 miljonit, siis möödunud aastal ulatus see 3,21 miljonini ehk käive on kasvanud 5%. Samuti oli käesoleva aasta esimese kvartali käive 19% kõrgem kui mullu samal ajal. Juhatuse liige Tarmo Laus on ettevõtte 2022. aasta majandustulemustega üldjoontes rahul: „Käive tõusis meil 3 miljonilt 3,2 miljonini, kasum on säilinud samal tasemel, mis 2021. aastal. Juba 2001. aastal ennustati, et lähima kümne aasta jooksul sureb telefonimüük välja. Kui kunagi e-maili turundus tuli, siis väideti samamoodi, et müük läheb e-posti peale, aga läks umbes viis aastat ja e-müügikirjade vastamisprotsent langes väga madalale tasemele.“
Värskel müügidirektoril Egle Tamlakul on telefonimüügi tulevikuks kindel plaan. „Lühidalt kolm asja: müügikõnede efektiivsuse tõstmine, rohkem järelteenindust ning tehnoloogia rakendamine müügitegevuse parendamisse. Võiksime arendada ka oma meiliturunduse suunda ning ühtlasi keskenduda B2B poolele, millega on viimastel aastatel vähem tegeletud. Kui telemarketing Eestis lansseeriti, siis tehtigi tööd valdavalt B2B sektoris, pärast 2007.-2008. aasta majanduskrahhi liikus meie fookus rohkem B2C sektorisse. Ärikliendi suuna arendamine aitab meil tulevikus laieneda.“
Ka tehisintellektil on müügikõnede tegemisel oma roll mängida. „Me oleme siin pool naljatlemisi proovinud tehisintellekti abil müügikõnesid luua ja see on äraütlemata põnev. Andsin müügiinfo sisse ning lasin müügiskripti kirjutada. Ütlen julgelt, et lauseehitus, kasutatud väljendid, tehisintellekti loodud müügikõne tervikuna on päris huvitavad. Tõenäoliselt on tehisintellekt tulnud müügivaldkonda, et jääda ja arvan, et me saame seda oma äris ära kasutada,“ ennustab Egle Tamlak.